Začnite písať

Uncategorized

Postavili sme do pozoru všetky mamy, ktoré chcú dojčiť

  • Testovať s nami chceli stovky mamičiek, ktoré chcú dojčiť
  • Z testovania sa stala virálna kampaň a prieskum trhu zároveň

Aký bol cieľ komunikačnej kampane? 

Našou úlohou bolo odprezentovať natívnou formou prírodný doplnok stravy pre mamy, ktoré dojčia alebo chcú dojčiť, ale majú s tým problém. Cieľom bolo dostať produkt k dojčiacim mamám, ktoré ho otestujú a zároveň nám odpovedia v dotazníku pred a po. Sekundárne sme posilnili povedomie o značke na sociálnej sieti Instagram. 

Zapojené mamy nám ochotne šírili fotografie v postoch, stories a videách, ako testujú nápoj. Klient mal požiadavku na 30 mamičiek – testeriek, ale do výzvy sa nám hneď prvý týždeň zapojilo vyše 200 mamičiek, ktoré spĺňali všetky atribúty a tak sme sa rozhodli zväčšiť vzorku. Vo finále ju klient využil aj ako prieskum trhu, ktorý prezentoval aj samotnému výrobcovi v Holandsku. 

Ako prebiehala komunikačná kampaň?

Kampaň sa skladala celkovo z troch článkov na webe (Úvodný článok o produktoch, výzva pre testerky a výsledky testovania), 

V prvom rade bola uverejnená výzva v podobe videa na Instagrame spoločne s článkom, ktorá zasiahla viac ako 5000 mamičiek.  

Každá mama, ktorá sa chcela stať testerkou musela vyplniť dotazník v podobe 10-tich otázok, z ktorých sa klient dozvedel všetko, čo potreboval. Následne sme vyberali testerky, ktoré spĺňali všetky klientove požiadavky a zasielali sme im produkty. Už počas predávania produktov pocítil klient virálny zásah – testerky označovali produkt na sociálnych sieťach aj s avízom, že sa chystajú testovať. Následne sme využili ich akčný prístup a usporiadali sme počas testovania simultánne súťaž o celý balíček produktov Multi-mam. Výhra bola podmienená postom, ako prebieha u nich testovanie na soc. sieti Instagram. Vyhral príspevok s najväčším dosahom (160 likes). 

Výsledky mamičiek sú objektívne a dôveryhodné

Výsledky testovania sme zaznamenali po dvoch týždňoch opäť do nového veľkého dotazníka, v ktorom nás zaujímala ich objektívna spätná väzba, efekt, tipy na vylepšenia, vlastné recepty alebo či by produkt odporúčali aj ďalším mamám. 

Komunikačná kampaň sa skladala celkovo z 3 článkov, 9 postov na sieti Facebook a viac ako 30 tich postov a stories na Instagrame, ktoré nám prišli od testeriek.

Zber kontaktov a fotografií s produktom pre klienta

Súčasťou testovania bol aj samotný zber kontaktov a fotografií od testeriek pre klienta. Zapojené účastničky súhlasili s následnym zasielaním marketingových informácii. Všetky tri fázy kampane prebehli s interakciou. U klienta sme posilňovali súčasne sociálnu sieť Instagram a rovnako Facebook. Každý publikovaný post, video alebo stories bolo s označením klienta, vďaka čomu sme posilnili rast fanúšikov na jeho sociálnych sieťach. Na každom publikovanom poste nechýbalo označenie klienta, vďaka čomu sme zabezpečili rast fanúšikov na jeho IG účte.

Slová nášho klienta hovoria za všetko

“Testovanie s portálom akcnemamy.sk a akcnezeny.sk je skvelý spôsob ako si preveriť Váš výrobok u Vašej cieľovej skupiny… Musím vyzdvihnúť profesionalitu teamu Akčné ženy pre ich precíznosť, kreativitu a samostatnosť pri príprave testovania našich výrobkov a to aj pri rozsahu 200 respondentiek. Obzvlášť veľké poďakovanie patrí za super spoluprácu pani Martinke, ktorá to manažuje bravúrne. Palec nahor!!!” Monika Ebertová – Distribútor značky Multi-Mam

Tagy

Zanechaj nám svoj komentár