Mamičky, poďte s nami otestovať lanolínovú masť na bradavky

Začiatky dojčenia nemusia byť zrovna rozprávkou, niekedy skôr pripomínajú hotovú nočnú moru. Nejedna čerstvá mamička trpí silnými bolesťami zapálených, popraskaných a opuchnutých bradaviek, ktoré môžu doslova znemožniť dojčenie. Otestujte s nami špičkovú lanolínovú masť značky Medela a uvidíte tú zmenu!
Hojivá masť Purelan™ (100% čistý lanolín) na ošetrenie / upokojenie citlivých, boľavých alebo suchých bradaviek. Vytvára na pokožke ochrannú vrstvu, čím slúži aj ako prevencia pred vznikom bolesti alebo podráždením bradaviek počas tehotenstva a dojčenia. Teraz s novou receptúrou – jemnejší, ľahšie sa rozotiera na pokožku. Všestranné využitie: suché pery, nos, zapareniny, odreniny, popraskané päty.
Hľadáme 10 žien (najlepšie dojčiacich mamičiek), ktoré s nami ZADARMO otestujú lanolínovú masť na bradavky značky Medela a poskytnú nám úprimnú a autentickú recenziu.
Jediné, čo musíte spraviť, je vyplniť dotazník PRED a PO testovaní, dať nám dôkladnú spätnú väzbu a šíriť aktívne na svojej sociálnej sieti, že testujete produkt s Akčnými ženami a mamami. Je pre nás dôležité, aby ste nám v dotazníku napísali, ako ste boli s týmto produktom spokojné. Rovnako nás poteší aj váš komentár – prečo by ste chceli s nami testovať, priamo pod týmto článkom.
(UPOZORNENIE: Ak nevyplníte dotazník po ukončení testovania, do budúcna už nebudete môcť byť zaradené do ďalšej testovačky.)
Aké ženy hľadáme?
Ak spĺňate niektoré z nasledovných kritérií, môžete sa bez problémov prihlásiť do nášho testovania. Hľadáme ženy, ktoré:
- sú čerstvé dojčiace mamičky
- majú ťažkosti s bolestivými, zapálenými či popraskanými bradavkami
- ešte neskúšali lanolínovú masť na bradavky, prípadne by chceli otestovať novú značku
- trápia extrémne popraskané pery, lakte či atopický ekzém.
Zapojiť sa môžete JEDNODUCHÝM VYPLNENÍM DOTAZNÍKA.
Chcete sa dozvedieť o spoločnosti Medela a jej prvotriednych produktoch viac? Prečítajte si TENTO ROZHOVOR.
Mohlo by vás zaujímať Testovali sme produkty Yves Rocher. Obhájila si značka svoju dobrú povesť?