Bupi prináša horúcu novinku: Produktový rad pre celú rodinu!
Bupi je dnes už veľmi dobre známou stálicou medzi značkami detskej kozmetiky a drogérie. Len si predstavte, že prvé detské mydlo, ktoré bolo predchodcom mydla Bupi, bolo v slovenskom podniku Palma vyrobené už v roku 1971! Dnes je ponuka produktov Bupi mimoriadne bohatá a pestrá. Práve v týchto dňoch Bupi uviedlo na trh horúcu novinku – balík produktov Bupi family vhodných skutočne pre každého člena rodiny. Pri tejto príležitosti vám prinášame rozhovor s predstaviteľmi značky Bupi.
Na trh prišli novinky z radu Bupi family. Kto je pôvodcom myšlienky na rad kozmetiky, určený pre celú rodinu, a čo ho k nej priviedlo?
Bupi značka sa už roky venuje starostlivosti o tú najcitlivejšiu pokožku – pokožku bábätka. Máme za sebou rôzne štúdie o detskej pokožke, jej vývoji a postupnom získavaní obranyschopnosti a diskutujeme na túto tému dlhodobo s pediatrami a lekármi, majú celú problematiku naštudovanú. Vďaka tomu dokážeme vyvíjať vhodné receptúry tak, aby boli čo najšetrnejšie a aby nepodráždili žiadnu pokožku.
Keďže na Bupi kozmetike odrástlo už viacero generácií slovenských detí, naši prví zákazníci sú už dnes rodičmi. Mnohí z nich sa na nás obracali opakovane s otázkou, či by sme vedeli vyrobiť kozmetiku aj pre dospelých, ktorí majú citlivú, alergickú či ekzematickú pokožku. Ak má totiž dospelý človek problém s citlivosťou pokožky, je to často problém na celý život. A vtedy si musí dávať extra záležať na výbere kozmetiky. Väčšinou títo ľudia siahajú po overenej detskej kozmetike. Avšak, táto je väčšinou aj vôňou a obalom prispôsobená bábätkám. A preto sa napríklad dospelý muž necíti úplne komfortne, keď si má v lekárni alebo drogérii kupovať mydlo či šampón Bupi BABY, pokiaľ nie je ešte otcom. 🙂
A práve toto bol ten bod, kedy sme sa rozhodli, že ľuďom, ktorí majú citlivú pokožku a hľadajú niečo, čo by im pomohlo s jej ošetrovaním, ponúkneme overené receptúry Bupi BABY, s benefitmi šetrnosti a jemnosti, ale s dospeláckou vôňou. Aj dizajn sme prispôsobili tak, aby bol univerzálny, a značka Bupi tým pádom dostala úplne nový rozmer – zo značky pre deti sa stala značkou pre celú rodinu, teda aj pre dospelých.
Na základe čoho ste sa rozhodli použiť ako ich základ práve nechtík lekársky, citrónovú trávu a brezu? Aké účinky majú dané bylinky?
Nechtík lekársky bol pre nás veľmi rýchla voľba. Je to liečivá bylinka, ktorú používali už naše babičky pri akýchkoľvek kožných problémoch. Blahodarné upokojujúce a ošetrujúce účinky nechtíka na pokožku sú rokmi overené a všeobecne ich ľudia poznajú, takže ponúkame niečo, čo je pre zákazníka známe a môže sa tak komfortne a veľmi rýchlo pre produkt rozhodnúť, bez potreby študovať účinky použitej bylinky.
Pri výbere citrónovej trávy a brezy bola situácia iná. Doba covid krízy priniesla úplne iný pohľad ľudí na problematiku starostlivosti o pokožku rúk ako i starostlivosti o bielizeň či domácnosť. V prvom rade dnes dbáme o bezpečnosť našich najbližších a o ich zdravie, snažíme sa všetko dezinfikovať a čistiť viac ako sme boli zvyknutí predtým. Práve preto sme hľadali liečivé bylinky, ktoré sa vyznačujú prirodzenou antibakteriálnou či antiseptickou vlastnosťou, ktoré by sme vedeli pre produkty použiť a ponúkli tak prirodzenú, prírodnú ochranu proti baktériám či vírusom. Citlivá pokožka totiž neznesie tvrdú a ťažkú chémiu, reagovala by na ňu podráždením. Hľadali sme preto spojenie šetrnosti a bezpečnosti – ako pokožku očistiť šetrne ale zároveň jej zabezpečiť ochranu pred vonkajšími nástrahami. A myslím, že sa nám to podarilo skombinovať dokonale. Našli sme bylinky, ktoré sú prospešné pre pokožku v boji proti vírusom a baktériám ale súčasne nie sú pre alergikov zaťažujúce.
Spomedzi akých ďalších byliniek ste sa pri vývoji rozhodovali? V zmysle: v ktorých ďalších je ešte potenciál, no z určitých dôvodov sa uprednostnili práve tieto tri?
Keď sme sa začali téme venovať intenzívne, zistili sme, že existuje veľké množstvo byliniek, ktoré majú antibakteriálny účinok – spomeniem napríklad: TEA TREE- ČAJOVNÍK AUSTRÁLSKY, LEVANDULA LEKÁRSKA, OREGANO, ROZMARÍN, TYMIÁN, CITRÓNOVÁ TRÁVA, EXTRAKT Z LISTOV BREZY, EXTRAKT Z PRASLIČKY ROĽNEJ, ale aj NECHTÍK LEKÁRSKY, MEDOVKA LEKÁRSKA či ŠALVIA LEKÁRSKA.
Bolo ich naozaj veľa a rozhodovanie o tom, ktorú využiť, malo niekoľko kritérií. Okrem antibakteriálneho účinku bylinky hralo svoju úlohu aj potenciálne možné riziko podráždenia pre alergikov (na niektoré byliny totiž môže byť pokožka viac alergická ako na iné – to bolo nutné zhodnotiť na základe dostupných štatistík a vybrať tie, ktoré minimalizujú akékoľvek riziko pre citlivú pokožku). Dôležité kritérium bola aj vôňa bylinky, ktorá by prirodzene mohla produkt prevoňať bez nutnosti dopĺňať parfum (keďže vieme, že parfum môže byť tiež potenciálny alergén).
Z týchto hodnotení nám najlepšie vyšla kombinácia citrónová tráva a breza, ktoré spĺňajú vyššie uvedené kritériá a preto boli pre tento typ produktu vybrané ako najvhodnejšie. Vďaka ich prírodným účinkom zabezpečia bezpečnú a menej agresívnu hygienu, ktorá je zdravšou alternatívou pre citlivú pokožku v porovnaní s existujúcimi produktami na trhu s chemickými antibakteriálnymi zložkami. Ak totiž pokožku čistíme prírodnými antibakteriálnymi zložkami, nestratí svoju prirodzenú obranyschopnosť (zdravé baktérie) ale naopak, lepšie je chránená a rýchlejšie sa zregeneruje a vyrovná s vonkajšími vplyvmi.
Prírodné zložky do svojich produktov starostlivo vyberáte. Odkiaľ pochádzajú tie, čo sú v rade Bupi family?
Bylinky sú v produktoch zapracované buď ako esenciálny olej alebo ako extrakt (výluh) z bylinky. Druh a koncentrácia sa prispôsobuje v procese vývoja tak, aby sa zabezpečila potrebná účinnosť bylinky ale súčasne sa obsah nenavyšoval zbytočne, čo by mohlo zvýšiť cenu produktu. Primerané množstvo bylinky dokáže spraviť väčší osoh ako jej nadbytok. Esenciálne oleje alebo výťažky sa nakupujú u renomovaných firiem, ktoré sa zaoberajú a špecializujú práve na tieto služby a dokážu zložky dodať v tej najvyššej kvalite. Niektoré bylinky sú priamo zo Slovenska, niektoré sú vypestované v rámci Európy, ale všetky sú certifikované a testované pre kozmetický priemysel.
V čom je podľa vás rad Bupi family jedinečný a v čom sa líši od predchádzajúcich radov okrem cieľovej skupiny?
Tento rad je jedinečný najmä svojim potenciálom, ktorý pre značku Bupi otvára. Tým, že sa už nešpecializuje výlučne na deti, vytvára sa pre Bupi široká cieľová skupina. Každá rodina, ktorá vyskúša Bupi BABY alebo Bupi KIDS produkty pre svoje malé detičky, a má so značkou Bupi dobré skúsenosti, môže so značkou fungovať v rodine aj naďalej – keď deti odrastú. Nemusí hľadať novú značku, môže sa spoľahnúť na to, čo už pozná.
Avšak úplne najlepší pre zákazníka je kvalitatívny fakt, že receptúry Bupi family vychádzajú z overených základov receptúr Bupi BABY. Dá sa teda povedať, že tie najlepšie a najjemnejšie receptúry, ktoré dávame svojim najmenším, môžeme teraz využívať aj my dospelí a rozmaznávať svoju pokožku rovnako ako tú bábätkovskú. A ako som spomínala v prvej otázke, už ani dospelý muž nemusí v drogérii kupovať Bupi BABY mydlo, ale s rovnako šetrnou receptúrou si vie dnes kúpiť Bupi family produkt, ktorý už je svojim balením a designom prispôsobený aj cieľovej skupine dospelých.
Výhodou je aj fakt, že ak už máte doma deti staršie ako 3 roky, môžete hneď prejsť na Bupi family radu a tým si uľahčiť výber produktov pre svoju rodinu. Už nemusíte kupovať kozmetiku pre každého zvlášť, ale môžete využívať univerzálne family produkty všetci vo vašej rodine – od najmenšieho člena rodiny až po toho najstaršieho. Rad Bupi family má už rozpracovaný celý rad ďalších produktov, ktoré postupne budú prichádzať na trh, a na ktoré sa môžu zákazníci tešiť.
Spoločnosť Palma spustila prvý e-shop. Ako hodnotíte toto rozhodnutie? Čo vás k tomu viedlo?
Spustenie eshopu bolo v spoločnosti diskutované už dlhší čas. Covid kríza však zrýchlila veľa onlinových projektov a zvýšila vo veľkej miere záujem ľudí o získavanie informácií na weboch a nakupovanie online. Preto sme aj my naskočili na tento trend a ponúkli našim zákazníkom komfortnejšiu cestu, ako sa o našich produktoch dozvedieť viac informácií (či už o receptúrach, benefitoch, prírodných zložkách a ich účinkoch) a zároveň im dali možnosť, aby na jednom mieste našli kompletný sortiment našich kozmetických produktov. V rámci retailového sveta (kamenných obchodov) sú regále s produktami obmedzené, najmä čo sa týka detskej kozmetiky, tieto regále sa stále zmenšujú. A tak nemal zákazník možnosť v žiadnom obchode nájsť úplne všetky Bupi produkty na jednom mieste, čo je škoda. Dnes už túto možnosť zákazník má, keď príde na našu stránku www.bupishop.sk. Tu nájde celý sortiment Bupi, a nielen to, ale i úplne najnovšie – horúce novinky, ktoré na eshop dáme skôr ako do retailových obchodov. Prvé týždne pôsobenia eshopu ukazujú pozitívne reakcie zákazníkov, tak veríme, že tento trend bude pokračovať a spoločne s našimi zákazníkmi budeme eshop zveľaďovať a rozširovať k vzájomnej spokojnosti.
Zaujala vás informácia o novom rade Bupi family a chceli by ste ich produkty s vôňou citrónová tráva a breza vyskúšať na vlastnej koži? Zanechajte nám komentár, prečo si myslíte, že by ste boli vhodnou kandidátkou na testovanie, a možno vyberieme práve vás. Tešíme sa na vaše komentáre.